Зарубіжна література. 10 клас. 05.11.2021

Надежда Прологаева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: 10 класс Зарубіжна література Время: 5 нояб. 2021 01:15 PM Хельсинки Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/88959765084?pwd=eUtoc3BtTnNXQ3lwOUZMdDhHV2FFdz09 Идентификатор конференции: 889 5976 5084 Код доступа: hZ7kja



Тема: 10 класс Зарубіжна література

Время: 5 нояб. 2021 01:15 PM Хельсинки


Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88959765084?pwd=eUtoc3BtTnNXQ3lwOUZMdDhHV2FFdz09


Идентификатор конференции: 889 5976 5084

Код доступа: hZ7kja

Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Вільям Шекспір «Гамлет». Здобутки драматургії В.Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Гамлет – вічний образ світової літератури

                                                 Хід уроку:

1. Тобі дана можливість впасти до рівня

 Тобі дана можливість впасти до рівня
тварини, але також і можливість
піднестися до рівня істоти богоподібної –
лише завдяки особистій внутрішні йволі.
Піко делла Мірандола

ХІД УРОКУ
       І. Мотивація навчальної діяльності.
          Робота з епіграфом
          Учитель читає вислів графа Піко делла Мірандола
          Питання до учнів:
-         Як ви розумієте цей вислів?
-         Чи погоджуєтесь ви з ним?
           Висновок вчителя: Розуміти, що лише від тебе залежить твоє майбутнє, –      це велика відповідальність. І докоряти за те, що життя складається не так, як
      хотілось би, можна лише собі. Таким були  сміливці, титани Відродження –
      нової доби у розвитку людства.

     ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.     Повторення вивченого про Ренесанс (ХІV – ХVІст. )
1.1.         Складання опорної схеми «Світовий літературний процес»(робота у групах: розташувати епохи у правильному порядку; визначити, якого напрямку не вистачає, дописати))
Відродження
Античність
Міфологія, фольклор
Бароко
Романтизм
Модернізм
Просвітництво
Класицизм
 Середньовіччя
Постмодерніз
 1.2. Складання опорного конспекту «Культура і мистецтво доби»

ХІV – ХVІст.
___________
(країна)
______________
(назва доби)

«Яке чудо природи – ________________»
Ідейна основа – ______________________

1.3.Країна – батьківщина відомих особистостей доби Відродження
Петрарка –
Сервантес –
Мікеланджело –
Рафаель –
Леонардо да Вінчі –
Шекспір –
Боккаччо –
            1.
          Слово вчителя. Ми повторили знання про добу Відродження. А сьогодні на уроці більш докладніше ознайомимося із епохою англійського Ренесансу (запис теми уроку у зошиті).
           ІІІ. Основний зміст уроку.
1. Працюємо за сторінками підручника 54 - 56
2. Розглядаємо творчість В. Шекспира (стор.56-59)
-         Зображення  безмежності людського духу, що прагне знайти правду, сенс буття та справедливість у суперечливому й жахливому світі;
-         показано розчарування, крах ілюзій щодо величі людини;
-         вияв  розпачу,  озлоблення;
-          Страждання героя від усвідомлення невідповідності уявлень про те, яким повинне бути життя та яке воно є насправді, поява  сумнівів в доцільності такого існування взагалі;
-          Виникає запитання: «Бути чи не бути?..» Для Гамлета це — жити чи не жити. Проте так жити, як у Данському королівстві, він не може, бо для героя це — не життя, а духовна смерть;
-         Особиста  відповідальність за свій час і світ, у якому він живе, прагнучи знайти вищий сенс;
-         У численних монологах Гамлета звучить не тільки особисте горе, а й стурбованість за долю людей, держави, усього світу. Він бачить злидні, насильство, несправедливість, що панують скрізь. І, обурений засиллям зла, розуміє, що «направити» «хворий» світ, який «розладнався», не під силу одній людині, навіть сильній та рішучій.

 9.             Самостійна робота учнів  із таблицею «Провідні мотиви твору» (робота із підручником «Зарубіжна література.10 клас» стор.35).
10.        Поетична хвилинка Монолог Гамлета «Бути чи не бути»(читання напам’ять уривків з монологу  українською та англійською мовами)
11.        Робота над опорною схемою
12.         
Боротися?

Гамлет
Бути чи не бути?

           Підкоритися?                                              Померти?
                                                                                                                                     
                     14. Метод «Прес».
 - Висловіть письмово ваші думки з приводу фрази одного з персонажів комедії Шекспіра: «Увесь світ – театр,  А всі люди – актори ...».



Алгоритм висловлення:
1) позиція (почніть зі слів «Я вважаю, що ...»);
2) обгрунтування (починаючи зі слів «Тому, що ...»);
3) приклад (продовжте словом «Наприклад, ...»);
4) висновки (завершіть Ваше висловлювання «Отже, ...»).

ІV. Систематизація та узагальнення. Вправа «Микрофон»
«Продовжте речення»
Сьогодні на уроці я:
                                     Дізнався про…
Замислився над…
Зробив висновки…

 V. Домашнє завдання. Прочитати трагедію «Гамлет»  підготуватися до контрольної по Шекспиру

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога